Je organisatie evolueert
Dat omhelst best heel wat: een hoge efficiëntie in je organisatie en je mensen die bezield samenwerken met elkaar. Lukt het om een community van klanten te laten ontstaan, en die een centrale plek te geven in je doen en laten? Kan je je bedrijf ook digitaal uitbouwen? Hoe kan je krachtig je sterktes online uitspelen en je bedrijf optimaal organiseren met behulp van efficiënte ICT, afgestemd op je processen en je mensen ?
“Al deze zaken tegelijkertijd, dat is quasi onmogelijk”, hoor ik je denken. Maar niets is minder waar. We starten bij de vraag waarom: van jezelf, van je klanten, van je werknemers, van het ecosysteem. Wat is de ikigai of het grote waarom van je bedrijf. Wat is de reden waarom je klanten klant bij jou willen zijn? We volgen deze vraag op met plannen en daden in het verlengde hiervan.
Laat ons samen dromen, denken, durven, doen en doorzetten.
1+1=2 : bouw je organisatie OP & om
Bepaal en beheer je organisatie doelgericht
de harde kant van de verandering
ontwikkel je organisatie
durf ondernemen
bepaal je programma
realiseer je projecten
combineer digitaal en fysiek
1+1=3 : dynamIseer je community
Realiseer
verandering door engagement
de zachte kant van verandering
motiveer je mensen voor de verandering
bouw je community digitaal en fysiek
werk samen op een hybride manier
sensibiliseer je klanten en leveranciers
herintegreer je mensen na uitval
partner in je verandering
Laat je begeleiden doorheen de veranderingen van je onderneming.
Moet je zelfstandig zijn om te ondernemen ? In je bedrijf een nieuw project opstarten als werknemer is vaak even spannend en ondernemend. Een statuut is maar een statuut, het draagt niet bij aan het resultaat.
Intrapreneuring of entrepreneuring heet dat dan in het Engels. In onze taal bestaat er geen apart woord voor. We houden het bij ondernemen, of je nu zelfstandig bent of niet.